Nikon Imaging | България | Европа
Използване на вградената функция Wi-Fi на фотоапарат Nikon

Използване на вградената функция Wi-Fi на фотоапарат Nikon

Прегледайте това постъпково ръководство и започнете да споделяте снимките си. Няма нужда от кабели или допълнителни приспособления – всичко, което ви трябва, е фотоапарат, смарт устройство и нашето приложение.

Съвети от професионалист за снимане на най-добри портрети на деца

Съвети от професионалист за снимане на най-добри портрети на деца

Научете как да улавяте настроенията, миговете и израженията, от които се получават незабравими снимки на деца. Портретният фотограф Тамара Лакий (Tamara Lackey) споделя тайните си за създаване на живи, красиви снимки, които запечатват индивидуалността на децата, застанали пред обектива.

Как да заснемате по-добри портрети

Как да заснемате по-добри портрети

Усъвършенствайте портретните снимки, които правите, с експертните съвети на Гари Смол. Ще научите как да композирате класически и модерни портрети, как да изберете подходящ фон и как да работите едновременно с наличната светлина и изкуствено осветление.

Боке за начинаещи

Боке за начинаещи

Открийте красивото изящество на бокето – мекото разфокусирано размазване на фона, което можете да постигнете с помощта на светлосилен обектив при голяма диафрагма. Възползвайте се от експертните съвети как да създавате боке и ги използвайте за постигане на най-добър ефект на изображенията си.

5 лесни указания за фотографската композиция

5 лесни указания за фотографската композиция

Получете професионален съвет за фотографската композиция. Даян Бъркенфелд ви помага да разберете правилото на третините. Станете експерт в изкуството на разполагането на линията на хоризонта. Усвоете водещите линии. И разберете как да композирате чудесни потрети, пейзажи и снимки в близък план.

Как се снимат насекоми и други малки същества

Как се снимат насекоми и други малки същества

Снимането на насекоми и други малки същества може да е много забавно. Трябва само да се решите да отидете до задния двор на дома си, за да откриете напълно нов свят за снимане в близък план или макро фотография.

Алберто Гици Паница – Съвети за макрофотография

Алберто Гици Паница – Съвети за макрофотография

Алберто Гици Паница (Alberto Ghizzi Panizza) е един от най-иновативните, талантливи и неповторими макрофотографи в Европа. С кариера, обхващаща почти две десетилетия, италианецът е признат майстор на макро изкуството.

„FOCUS STACKING“ ЗА ДЪЛБОЧИНА И ДЕТАЙЛНОСТ ПРИ БЛИЗЪК ПЛАН

„FOCUS STACKING“ ЗА ДЪЛБОЧИНА И ДЕТАЙЛНОСТ ПРИ БЛИЗЪК ПЛАН

След като се завърнал от Амазония, Дейвид Лийзър (David Leaser) бил вдъхновен да опита техниката „focus stacking“ (наслагване на кадри, заснети с различни фокусни разстояния).

РЪКОВОДСТВО ЗА МАКРООБЕКТИВИ

РЪКОВОДСТВО ЗА МАКРООБЕКТИВИ

Макрофотографията е един от най-интересните видове фотография. Тя ви дава възможност да покажете детайли, които се виждат трудно с невъоръжено око.