Nikon Imaging | България | Европа
Ценни съвети за заснемане на красиви залези

Ценни съвети за заснемане на красиви залези

Изгревите и залезите предлагат магическа светлина за снимки, навяващи драматично настроение. Запознайте се с нашите съвети за това как да регулирате настройките на експозицията така, че да съответстват на условията, как да избегнете отблясъците в обектива и как да създавате снимки, навяващи драматично настроение.

Първи стъпки в снимането на морски пейзажи

Първи стъпки в снимането на морски пейзажи

Морето е чудесен фотографски обект, който предава усещане за драматизъм, независимо дали снимате бурно вълнение, или мекото движение на водата. Открийте различните начини, по които можете да го заснемете.

Научете повече за „синия час“

Научете повече за „синия час“

„Синият час“ се счита за един от най-добрите моменти, в които да се разхождате навън с фотоапарат в ръка. Поради ниското разположение на слънцето под хоризонта небето може да е с наситен син цвят, но цветовата палитра може да варира от нюанси на оранжево, синьо и червено до златистожълто. Прочетете по-нататък и разберете как меката светлина може да помогне за открояването на фини детайли в снимките ви.

Експертен съвет: Моят любим обектив NIKKOR

Експертен съвет: Моят любим обектив NIKKOR

Разберете защо професионалният фотограф Винсънт Версаче (Vincent Versace) не излиза от къщи без своя обектив AF-S NIKKOR 28–300mm f/3.5-5.6G ED VR. Този универсален обектив, който предлага от широкоъгълен до телефото диапазон, е идеалният спътник за пътуване.

Използване на вградената функция Wi-Fi на фотоапарат Nikon

Използване на вградената функция Wi-Fi на фотоапарат Nikon

Прегледайте това постъпково ръководство и започнете да споделяте снимките си. Няма нужда от кабели или допълнителни приспособления – всичко, което ви трябва, е фотоапарат, смарт устройство и нашето приложение.

Съвети от професионалист за снимане на най-добри портрети на деца

Съвети от професионалист за снимане на най-добри портрети на деца

Научете как да улавяте настроенията, миговете и израженията, от които се получават незабравими снимки на деца. Портретният фотограф Тамара Лакий (Tamara Lackey) споделя тайните си за създаване на живи, красиви снимки, които запечатват индивидуалността на децата, застанали пред обектива.

Как да заснемате по-добри портрети

Как да заснемате по-добри портрети

Усъвършенствайте портретните снимки, които правите, с експертните съвети на Гари Смол. Ще научите как да композирате класически и модерни портрети, как да изберете подходящ фон и как да работите едновременно с наличната светлина и изкуствено осветление.

Боке за начинаещи

Боке за начинаещи

Открийте красивото изящество на бокето – мекото разфокусирано размазване на фона, което можете да постигнете с помощта на светлосилен обектив при голяма диафрагма. Възползвайте се от експертните съвети как да създавате боке и ги използвайте за постигане на най-добър ефект на изображенията си.

5 лесни указания за фотографската композиция

5 лесни указания за фотографската композиция

Получете професионален съвет за фотографската композиция. Даян Бъркенфелд ви помага да разберете правилото на третините. Станете експерт в изкуството на разполагането на линията на хоризонта. Усвоете водещите линии. И разберете как да композирате чудесни потрети, пейзажи и снимки в близък план.

Как се снимат насекоми и други малки същества

Как се снимат насекоми и други малки същества

Снимането на насекоми и други малки същества може да е много забавно. Трябва само да се решите да отидете до задния двор на дома си, за да откриете напълно нов свят за снимане в близък план или макро фотография.